Laptop umesto školske table

17:53 31. 08. 2020. FoNet | Ivana Šanjević

Beograd - Onlajn nastava može da zameni tradicionalnu učionicu, ali time ne negira tradicionalan model, već nudi rešenja koja vode ka postepenoj reformi i promenama koje otvaraju prostor za personalizaciju učenja, zaključak je ovogodišnje Evropske škole debate.

Moderni digitalni alati pokazali su superiornost donekle, u brzini i lakoći funkcionisanja, što je svojstveno "današnjim generacijama", ali šta bi moglo da zameni druženje sa vršnjacima tokom velikog odmora i vežbe u fiskulturnoj sali, bila su ključna polja "sukoba stavova" dve ekipe finalista, navodi se u saopštenju EU Info centra.

Ines Savuljić, Uroš Živković i Pavle Đorđević bili su deo afirmativnog tima, koji je izneo argumente o superiornosti digitalne nastave, a negativni tim činili su Teodora Arsenović, Milan Galčić i Luka Đorđević.

Pobedu je odneo afirmativni tim, dajući argumente u prilog onlajn nastavi, pritom ne negirajući tradicionalan model, već nudeći rešenja koja vode ka postepenoj reformi i promenama koje otvaraju prostor za personalizaciju učenja, bio je jedan od zvaničnih zaključaka.

Za afirmativni tim glasao je član žirija Milan Petrović, profesor srpskog jezika i književnosti, kao i osnivač i programski direktor organizacije "Nauči me", koja se bavi inovacijama u obrazovanju, dok je debatne sposobnosti pobednika svojim glasom nagradila publika.

Negativni tim dobio je podršku druge članice žirija, Anđele Petrović, učiteljice iz Beograda i jedne od pobednica konkursa Delegacije Evropske unije "Oni su heroji". (kraj) vbr/ivt
 

Share: