Kina i propaganda

12:06 18. 08. 2023. FoNet | Ivana Šanjević

BEOGRAD - Kina je od 2008. godine godišnje trošila više od 1,5 milijardi dolara na širenje propagande koristeći tradicionalne medije, a strategija je posebno očigledna u slučaju državne novinske agencije Sinhua, koja sebe opisuje kao "laku konjicu" u kineskom globalnom ratu javnog mnjenja, piše danas Demostat.

Sinhua je tokom godina značajno proširila svoje mrežu, tako da sada ima veći broj stranih dopisnika od bilo koje novinske agencije na svetu.

Od januara 2021. godine, Sinhua je dnevno distribuirala u proseku 7.300 članaka, fotografija, video snimaka i drugog medijskog sadržaja na 15 svetskih jezika, prikupljajući više od 200 miliona pratilaca na društvenim mrežama u inostranstvu na različitim platformama, uključujući Fejsbuk, Tviter i Jutjub.  (kraj) vbr/ivt

Share: