Prepisivanje na portalima

14:40 28. 02. 2024. FoNet | Ivana Šanjević

BEOGRAD - Samo 17 odsto centralnog sadržaja najuticajnijih onlajn medija tokom izborne kampanje 2023. godine bilo je posvećeno izborima, navodi se u rezultatima analize 15 najposećenijih medijskih portala koju jeSHARE Fondacija sprovela u periodu od 1. novembra do 17. decembra.

Sport, zabava, crna hronika i ratovi u inostranstvu upadljivo su dominirali nad predizbornim temama i uopšte aktuelnim, društvenim i političkim vestima, dok je ukupan udeo originalnog sadržaja, odnosno vesti iz vlastite produkcije medija zabrinjavajuće nizak, navodi se u saopštenju.

O samim izborima najviše je izveštavao portal 021, dok su o ovoj temi RTS, Telegraf, Blic, Mondo i Espreso objavljivali u proseku manje od jednog teksta dnevno.

Najposećeniji medijski portali u Srbiji uzorkovani su prema podacima platforme za analitiku globalnog internet saobraćaja SimilarWeb: Kurir, Blic, Mondo, Informer, N1, Nova, Novosti, Alo, B92, Telegraf, Espreso, Republika, Pink, 021 i RTS. (kraj) vip/ivt/bdr

Share: