Unaprediti korisničko iskustvo

15:15 02. 08. 2024. FoNet | Katarina Tomović

STARA PAZOVA - Vršilac dužnosti direktora Pošte Srbije Zoran Anđelković rekao je danas da to preduzeće ima više od 300 usluga i da želi da one budu što dostupnije građanima kako bi se poboljšalo njihovo korisničko iskustvo.

Anđelković je prilikom posete poslovnica Pošte u Staroj Pazovi i Inđiji, gde je sproveo evaluaciju trenutnog stanja i operativnih procesa, naglasio značaj kontinuiranog ulaganja u obuku kadrova i modernizaciju tehnoloških resursa, što bi trebalo da doprinese zadovoljstvu korisnika, navedeno je u saopštenju Pošte.

"Važna nam je integracija našeg sistema sa svim onim uslugama koje se u opštini pružaju. U tom slučaju svaki građanin bi dolaskom na jedan šalter mogao veoma brzo da dobije informacije o svim obavezama koje ima", zaključio je Anđelković. (kraj) vem/kt/dj

Share: