Frustrirana konkurencija

14:47 14. 08. 2020. Fonet | Zoran Pavić

Beograd - Cilj Telekoma Srbija je da poveća korisničku bazu, pre svega u segmentu Interneta i multimedije, i to kroz organinski rast, ali i kroz akvizicije, izjavio je danas na konferenciji za medije generalni direktor te kompanije Predrag Ćulibrk.

On je dodao da je, na osnovu velikog ugovora sa kineskom kompanijom Huawei, Telekom doveo optički kabl do 650.000 domaćinstava u Srbiji, dok je u razvoju mobilne telefonije, tri puta povećao broj 4G mobilnih stanica u protekle dve godine.

Ćulibrk smatra da rezultati Telekoma očigledno frustriraju konkurenciju, i da iza aktuelne kampanje, prema njegovim rečima, stoji sprega političkih i ekonomskih interesa.

Koordinator za Internet i multimediju Telekoma Srbija Vladimir Lučić istakao je da je sadašnja vrednost Telekoma Srbija oko 2 milijarde evra, i pored obimnog i teškog investicionog ciklusa. (kraj) zvs/zp

Share: