Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Ekonomija
Dokaz poverenja potrošača
13:41 07. 05. 2021. FoNet
BEOGRAD - Bezalkoholni proizvod Heineken 0.0 kompanije Heineken Srbija, na osnovu iskustva potrošača, izabran je za proizvod 2021. godine u kategoriji bezalkoholnog piva, prenosi danas organizator izbora Product of the Year Worldwide (POY) Adria d.o.o.
Kako se ističe, Heineken 0.0 je bezalkoholno pivo, napravljeno po jedinstvenoj recepturi, prepoznatljivo po balansiranom ukusu ječmenog slada i voćnih nota i "usmereno na odgovornu konzumaciju u svakoj prilici".
"Veliko nam je zadovoljstvo što je naš brend Heineken 0.0 poneo titulu pobednika za 'Izabran proizvod godine 2021'“, naglašava se u zvaničnom saopštenju kompanije HEINEKEN Srbija, koja ovo priznanje vidi kao dokaz poverenja potrošača u Srbiji.
"Prepoznali su kvalitet i inovativnost Heineken 0.0 proizvoda, kao i našu želju da konzumaciju piva omogućimo čak i u prilikama kao što su ručak tokom radnog vremena ili pre vožnje", precizira se u saopštenju.
"Veliki rad i posvećenost tima, prepoznatljiv Heineken kvalitet i podrška potrošača", prema saopštenju, "ključni su faktori uspeha naše kompanije, koje nastavljamo da negujemo i u godinama koje dolaze, a u kojima ćemo se dodatno truditi da opravdamo poverenje i priznanje koje nam je dato“ .
"Od prvog zrna ječma do poslužene pune čaše piva, kompanija proaktivno deluje kroz brojne inicijative i programe kroz sve svoje brendove, doprinoseći rešavanju ekoloških i društvenih izazova, istovremeno odgovarajući na potrebe potrošača", ističe Heineken Srbija.
Kako se objašnjava, kompanija nastoji da "ličnim primerom pozitivno utiče na zajednicu u kojoj posluje, promovišući u svim komercijalnim i komunikacionim aktivnostima odgovornu konzumaciju svojih proizvoda, dok je partnerstvo na različitim događajima u zemlji, na temu odgovorne konzumacije, neizostavno".
Kompanija Heineken podseća i da na svim etiketima svojih brendova, kao i na zvaničnoj web stranici, "transparentno navodi nutritivne i kalorijske vrednosti svakog brenda pojedinačno".
Istovremeno, ulaže 10 odsto godišnjeg budžeta brenda Heineken za promociju i podizanje svesti o značaju odgovorne konzumacije, kroz različite projekte i kampanje, navodi se na kraju saopštenja. (kraj) def