Magazin

istraživanja kompanije ikea

Svet mirisa

15. 10. 2020. 12:01 | FoNet

BEOGRAD - U saradnji sa vodećim stručnjakom u svetu mirisa, Benom Gorhamom iz Byreda, IKEA istražuje nevidljivi dizajn – ideju da na naša osećanja u vezi sa domom ne utiče samo njegov izgled, već i mirisi, svetlost, zvukovi.

Rezultat istražovanja je OSYNLIG, kolekcija od 13 mirisnih sveća koje bude uspomene i doprinose prijatnijem boravku kod kuće.

Zaključci u poslednjem IKEA Izveštaju o životu kod kuće, ukazuju da postoji značajna veza između osećaja koji u ljudima bude mirisi i doživljaj doma.

S obzirom da imaju moć da pokrenu najdublja sećanja, mirisi snažno utiču na raspoloženje i osećanja ljudi.

Aroma cimeta budi božićno uzbuđenje. Miris borova i logorske vatre priziva uspomenu na nezaboravne letnje avanture, a dašak tek opranog veša podseća na roditeljski dom. (kraj) dep

Share: