Fenomen Barbenhajmer

19:29 31. 07. 2023. FoNet/AP | Katarina Tomović

BEOGRAD - Film “Barbi” ostvario je veću popularnos i zaradu od “Openhajmera” zbog šire ciljne grupe, “lakše” tematike i agresivnijeg marketinga, saglasni su sagovornici FoNeta.

Popularnosti filma doprinela je i sama lutka “Barbi”, koja je poznata već generacijama devojčica, žena, pa i baka.

Film “Openhajmer” reditelja Kristofera Nolana, u produkciji Taramount filma, u prvih 10 dana prikazivanja podgledalo više od 75.000 gledalaca i ostvareno je više od 49 miliona dinara prihoda od karata u Srbiji i Crnoj Gori.

Sa druge strane, film “Barbi” rediteljke Grete Gerving, u distribuciji Blic filma, dostigao je 127.976 gledalaca i zaradu od 66.455.930 dinara. (kraj) is/kt/bdr

Share: