Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Promo
Lidl zvaničan partner
13:42 02. 03. 2023. FoNet | Desk
BEOGRAD - Kompanija Lidl će biti zvaničan „Fresh Food Partner“ 13 Union Cycliste Internationale - UCI šampionata u biciklizmu u okviru Svetskog prvenstva koje pokreće UCI, upravljačko telo za biciklizam u svetu.
Šampionat će biti održan avgustu ovde godine.
UCI Svetsko prvenstvo u biciklizmu održaće se u Glazgovu i širom Škotske od 3. do 13. avgusta i biće to jedno od najvećih biciklističkih dešavanja u istoriji. Upravo ovaj događaj, po prvi put ikad, spojiće 13 postojećih UCI svetskih šampionata.
Tim povodom Lidl, kao jedan od vodećih evropskih trgovinskih lanaca, sklopio je partnerstvo sa UCI Svetskim prvenstvom u biciklizmu kao zvanični „Fresh Food Partner“ svih 13 UCI svetskih šampionata, sa ciljem da prenese poruku o značaju osvešćene ishrane i zdravijem načinu života.
Kroz poslovanje na tržištu trgovine, Lidl svojim potrošačima obezbeđuje mogućnost da donose odgovornije odluke prilikom kupovine i nudi izbor svežih i zdravijih prehrambenih proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta. Na ovaj način Lidl potvrđuje da je pouzdan partner potrošača prilikom svake kupovine.
Kao deo Švarc grupe, Lidl posluje sa više od 12.000 prodavnica u 31 zemlji širom Evrope i Sjedinjenih Američkih Država.
Upravo to ovu kompaniju čini idealnim partnerom UCI Svetskog prvenstva u biciklizmu koji kroz svojih 13 UCI svetskih šampionata odiše internacionalnom kulturom i različitostima i spaja više od 6.000 biciklista iz više od 120 zemalja širom sveta.
Baš kao što su Lidlovi proizvodi dostupni svima, tako je i biciklizam – ovaj sport je idealan za svakog ko želi da unese više fizičke aktivnosti u svoj svakodnevni život.
„Veoma smo uzbuđeni što na internacionalnom nivou imamo priliku da budemo deo ovog inovativnog i jedinstvenog događaja. Naša uloga, „Fresh Food Partner“, savršeno oslikava Lidlovu podršku pri izboru aktivnog načina života kome dajemo doprinos kroz ponudu održivijih i zdravijih prehrambenih proizvoda. Budući da je UCI Svetsko prvenstvo u biciklizmu revolucionaran globalni događaj, zadovoljstvo nam je što ćemo biti njegov deo i na taj način inspirisati ljude da unesu više zdravih navika i sportskih aktivnosti u svoj svakodnevni život“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Martina Petrović.
„Kompanija Lidl je savršen internacionalni partner UCI Svetskog prvenstva u biciklizmu za koje se predviđa da će pratiti više od milijardi ljudi širom sveta. Lidl deli naše uverenje da je biciklizam sport za svakoga, i pomoći će nam da ostvarimo jedan od naših glavnih ciljeva, a to je da dođemo do što šire domaće i internacionalne publike van biciklizma i promovišemo benefite po zdravlje i živote ljudi koje biciklizam sa sobom donosi“, izjavila je generalna direktorka UCI organizacije Amina Lanaja. (kraj) dep/dj