Recikliranje ikoničnih reklama

11:13 05. 12. 2023. FoNet | Leposava Čolić

BEOGRAD - Kompanija Mars oživljava ikonične reklame omiljenih brendova, kako bi angažovala i inspirisala javnost u vezi sa akcijom zaštite životne sredine, saopšteno je danas.

Kampanja "Produkcija za zdravu planetu", plasirana na digitalnim platformama, bilbordima, televiziji i drugim kanalima komunikacije, inovativna je jer "reciklira" omiljene reklame, dajući im drugi život sa novim porukama nade, optimizma i napretka u vezi sa klimatskim promenama.

Ta kampanja prati nedavno objavljenu Mapu Neto Nula ciljeva, čiji je cilj ubrzavanje akcija ka postizanju nultih emisija do 2050. godine, uključujući i da se do 2030. prepolove emisije ugljenika u celokupnom lancu vrednosti.

Generalni direktor Mars Balkan Predrag Milinčić rekao je da potrošači žele da se povežu sa brendovima oko ključnih izazova.

Milinčić je izjavio da potrošači razumeju koliko je potrebno hitno se suočiti sa klimatskim promenama, ali da im često nije jasno šta kompanije rade da bi ostvarile stvarne promene.

Zato smo odlučili da koristimo naše ikonične brendove u reklamama koje potrošači znaju i vole i prenesemo poruku nade i optimizma u vezi sa borbom protiv klimatskih promena. Preduzimamo akcije za smanjenje emisija ugljenika - od saradnje sa poljoprivrednicima, kako bismo štitili šume do korišćenja obnovljive električne energije, rekao je Milinčić. (kraj) drp/lč/bdr

Share: