Lidlova briga o zaposlenima

12:06 18. 01. 2024. FoNet | DEP

BEOGRAD - Kompanija Lidl je u Srbiji za pet godina poslovanja, a zahvaljujući izuzetnoj posvećenosti zaposlenima, na tržištu rada stekla status jednog od najpoželjnijih poslodavca.

Ove godine Lidl je, u sklopu svoje strategije za brigu o zaposlenima proširio paletu pogodnosti uvođenjem novih i proširenjem postojećih, kako finansijskih, tako i nematerijalnih benefita za zaposlene u svim sektorima. Povećanje plata, jednokratne isplate, više dana godišnjeg odmora, kartice za zaposlene, program podrške, privatno zdravstveno osiguranje, samo su neki od benefita koje zaposlene u Lidlu očekuju u novoj poslovnoj godini.

Povećanja osnovne zarade, poklon vaučeri i više dana godišnjeg odmora

Sve zaposlene u Lidlu očekuju dobre vesti sa početkom nove poslovne godine – pa tako, na primer, zaposlene u prodaji očekuju povećanja osnovne zarade čak dva puta u ovoj godini, u martu i u septembru, a Lidl će obezbediti svojim zaposlenima i jednokratne finansijske isplate tokom godine.

Još jedna lepa vest za zaposlene ove kompanije je da će, počevši od nove poslovne godine, svi zaposleni na raspolaganju imati 2 dana više godišnjeg odmora u odnosu na ranije, tj. 24 umesto dosadašnjih 22 dana godišnjeg odmora, a maksimalan broj dana podignut je sa 25 na 28 dana godišnjeg odmora. Takođe,  zaposleni ostvaruju pravo dodatnog dana godišnjeg odmora na svake navršene tri godine radnog odnosa u Lidlu.

„Izuzetno mi je drago što i u novoj poslovnoj godini donosimo lepe vesti i proširujemo paletu benefita za naš Lidl tim. Svih 3.500 koleginica i kolega prodavaca, menadžera, logističara i drugih struka i specijalnosti jednako doprinosi snazi naše kompanije, a ceo paket benefita koji smo za njih pripremili rezultat je pažljivog osluškivanja potreba zaposlenih, sa željom da svakoga dana individualno, ali i kao tim napredujemo“,  izjavila je Ivana Marković, izvršna direktorka za Ljudske resurse i članica upravnog odbora u Lidlu Srbija, dodavši da je težnja ka konstantnom unapređenju ono što kompaniju Lidl Srbija čini jednim od najpoželjnijih poslodavaca.

U decembru, a kao priprema za prazničnu sezonu, svi zaposleni u kompaniji su tradicionalno dobili jednokratnu isplatu sredstava na kartice za zaposlene, koje se koriste za kupovinu u Lidl prodavnicama, a pored novogodišnje isplate, Lidl će svim svojim zaposlenima dodatno na kvartalnom nivou uplaćivati sredstva na Lidl kartice, pružajući dodatnu podršku kućnim budžetima svom timu.

Zaposleni u Lidlu već su navikli na to da kompanija priprema i poklone povodom značajnih datuma kao što su to novogodišnji praznici, 8. mart, polazak u školu i slično.

Briga o fizičkom i mentalnom zdravlju zaposlenih

Jedan od značajnijih novih Lidl benefita je Program podrške zaposlenima koji predstavlja mogućnost  za sve zaposlene da dobiju besplatne konsultacije iz domena psihološke, finansijske i pravne pomoći.

Svesni smo važnosti stvaranja zdravog radnog okruženja, a Program podrške zaposlenima (EAP – Employee Assistance Program) kao jedan od značajnih novih benefita, predstavlja značajan korak ka ostvarivanju ovog cilja.

Ovaj program pruža poverljivu podršku putem savetovanja, resursa za postizanje ravnoteže između poslovnih i ličnih obaveza, pravnih i finansijskih konsultacija. Dodatno, EAP pruža podršku za očuvanje mentalnog zdravlja.

Sve zaposlene i u novoj poslovnoj godini, standardno očekuje paket privatnog zdravstvenog osiguranja pod jednakim uslovima za sve, uz godišnje sistematske preglede.

Share: