Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Promo
Lidlova podrška zaposlenima
12:02 05. 03. 2024. FoNet | Desk
BEOGRAD - Kompanija Lidl Srbija svake godine dopunjuje i unapređuje benefite za svoje zaposlene sa ciljem da im omogući bolje uslove za rad i napredak. Vodeći se tom željom, kompanija je sada uvela inovativni Program podrške zaposlenima (Employee Assistance Program – EAP) kao korak dalje u ovom procesu.
Ovaj inovativni program podrške predstavlja inicijativu koja pruža stručnu podršku svim zaposlenima u Lidlu, ali i njihovim članovima uže porodice, u prevazilaženju poteškoća u svakodnevnom životu.
Savetovanje u okviru ovog programa je besplatno, brzo i efikasno, a obavljaju ga licencirani stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom iz oblasti prava, psihologije i finansija. Na ovaj način, zaposleni se mogu posavetovati na primer vezano za pravne teme kao što su to pitanja nepokretnosti, naknade štete, zatim u vezi sa problemima u privatnom životu koji se tiču partnerskih odnosa, stresa, zavisnosti, depresije, ali i finansijskih situacija koje se odnose na porez, osiguranja, zaštitu imovine i tome slično.
Podrška je dostupna putem različitih kanala, prilagođenih potrebama zaposlenih, sa željom da se omogući lakoća pristupa i korišćenja. Svako od zaposlenih će imati priliku da postavi pitanje iz navedenih oblasti putem telefona, portala ili mobilne aplikacije, 24 časa dnevno, 365 dana u godini i potpuno anonimno, ukoliko to želi.
Kompanija Lidl Srbija na ovaj način pruža podršku zaposlenima u prevazilaženju izazova kako u profesionalnom, tako i u ličnom životu, sa naglaskom na svakodnevne životne situacije. Besplatno i poverljivo savetovanje i podrška je ključna usluga koja se nudi, imajući u vidu visoke troškove današnjih terapijskih sesija i ograničenu dostupnost sa kojom se mnogi zaposleni susreću.
Program podrške zaposlenima pozicionira kompaniju među pionire u ovoj oblasti, dok inovativni program nije samo resurs za rešavanje problema, već je simbol posvećenosti stvaranju zdravijeg i srećnijeg radnog okruženja za sve.
Zaposleni u Lidlu imaju i široku paletu atraktivnih benefita od kojih su neki: privatno zdravstveno osiguranje pod jednakim uslovima za sve zaposlene, rad od kuće za radna mesta na kojima je to moguće i kontinuirano usavršavanje unutar zemlje, kao i u inostranstvu. (kraj) dep/mk
Tagovi: