Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Promo
Poznati dobitnici
10:55 16. 05. 2024. FoNet | Desk
BEOGRAD - Kao zvanični partner Evropskog prvenstva u fudbalu, Lidl Srbija, objavio je imena dobitnika svojih dveju nagradnih igara: „Lidl UEFA EURO 2024™ Ticket Lottery" i „Lidl Kids Team".
Kroz ove nagradne igre, Lidl je ostvario svoju misiju da približi sportski duh publici svih uzrasta i time omogući nezaboravna iskustva za svoje verne potrošače, odnosno srećne dobitnike koji će imati priliku da odu na ovogodišnji fudbalski spektakl u Nemačkoj.
Nagradne igre privukle su veliki broj učesnika, a dobitnici su nasumično izabrani kako bi se osigurala pravednost u odabiru.
Srećnim dobitnicima kompanija Lidl je obezbedila jedinstveno iskustvo na fudbalskom spektaklu, bilo da je reč o dobitnicima paketa karata za fudbalske mečeve ili o izlasku na teren sa reprezentativcima koji će svakako biti trenutak za pamćenje za sve mališane, a gde su pokriveni svi troškovi putovanja, smeštaja i ulaznica, različitih aktivnosti poput obilaska lokalnih znamenitosti i zabavnih aktivnosti, pružajući dobitnicima potpuno bezbrižno iskustvo u Nemačkoj ovog leta, bez obzira na njihovu finansijsku situaciju.
Prva nagradna igra „Lidl Kids Team" omogućila je da 22 mališana uzrasta od 6 do 10 godina dožive nezaboravno iskustvo izlaska na teren sa reprezentativcima. Osim što će imati priliku da prate svoje idole na terenu, odabrani mališani će moći da uživaju u celokupnom programu, uz pratnju staratelja, budući da su svi troškovi pokriveni.
U okviru druge nagradne igre „Lidl UEFA EURO 2024™ Ticket Lottery" svi potrošači koji su ostvarili kupovinu u vrednosti od najmanje 1.800 dinara imali su mogućnost da učestvuju u istoj, putem Lidl Plus aplikacije lojalnosti.
Nagradna igra izazvala je veliku pažnju, a ukupno 11 srećnih dobitnika osvojilo je pakete ulaznica za dve osobe za utakmice Srbija – Engleska 16. juna, Slovenija – Srbija 20. juna, Danska – Srbija 25. juna, kao i za finalnu utakmicu 14. jula. i tako omogućili sebi nezaboravno leto.
Kao globalna kompanija koja je prisutna u više od 30 zemalja, Lidl nastavlja da promoviše svoju misiju koja naglašava fer, otvorenu i poverljivu saradnju. Dve nagradne igre su samo jedan od pokazatelja da Lidl brine o svojim potrošačima i ljubiteljima fudbala sa kojima će zajedno proslaviti ovaj veliki sportski događaj. (kraj) dep/dj
Tagovi: