U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
19:34 27. 05. 2024. FoNet | DEP
SIKSO - Kompanija HELL ENERGY otvorila je u industrijskom parku HELL u Siksou novu fabričku jedinicu opremljenu najsavremenijom tehnologijom. Sa novom jedinicom, megafabrika HELL-a sada obuhvata površinu od 77,11 hektara (771.100 kvadratnih metara), čime su proizvodne aktivnosti podignute na viši nivo.
Zahvaljujući povećanom proizvodnom kapacitetu moguće je proizvesti do deset milijardi limenki godišnje, uključujući četiri milijarde limenki i šest milijardi punjenih gotovih proizvoda, odnosno i do 31 milion aluminijumskih limenki dnevno, od čega je 18 miliona napunjeno.
Pored toga, novi fabrički kompleks sada je pogodan i za proizvodnju aluminijumskih limenki od 500 ml, što dodatno proširuje već širok asortiman proizvoda.
Priča o uspehu HELL-a otvaranjem nove proizvodne jedinice došla je do još jedne prekretnice – ovo je najveća i najsavremenija megafabrika korporativne grupe u istom vlasništvu na svetu, koja proizvodi I puni aluminijumske limenke za piće na jednoj lokaciji.
„Velika mi je čast i radost što otvaram kapije našeg novog fabričkog pogona, čime obeležavamo početak nove ere u kojoj se proizvodnja i punjenje aluminijumskih limenki za piće odvijaju u okviru istog kompleksa. Ovo je najnapredniji i najefikasniji operativni model u industriji, gde su konkurentnost i održivost usko povezani sa zaštitom životne sredine.“ – izjavio je Barnabás Csereklye, izvršni direktor HELL ENERGY Hungary Ltd.
Na otvaranju fabrike obeležena je i 18. godišnjica osnivanja HELL-a, isticanjem brze dinamike rasta grupe i kontinuiranog širenja visokokvalitetnog asortimana proizvoda. Brend trenutno zauzima vodeću ulogu na tržištu u deset zemalja.
Pored energetskih napitaka, portfolio grupe uključuje ledene čajeve, vitaminska i bezalkoholna pića i vodu vrhunskog kvaliteta, kao i HELL Ice Coffee, lidera na tržištu u pet zemalja.
HELL ENERGY jedan je od najbrže rastućih FMCG brendova na svetu, što dokazuje i eksplozivno rastuće izvozno tržište. Ovaj 100 odsto mađarski brend postoji od 2006. godine, do 2010. Godine postao je tržišni lider u zemlji, a potom i odlučujući igrač na međunarodnom tržištu energetskih napitaka – sa izvoznim tržištem koje danas čini više od 60 zemalja.
Jedina je kompanija u sektoru energetskih pića koja ima jak brend, široku paletu proizvoda po pristupačnim cenama, kao i sopstvenu modernu punionicu i fabriku aluminijumskih limenki, čime drži izuzetnu stratešku poziciju u svetskim razmerama.
Svi proizvodi grupe proizvedeni su u skladu sa najvišim propisima prehrambene industrije, korišćenjem kvalitetnih sirovina, a izrađuju se bez konzervansa, veštačkih boja i aspartama. (kraj) bdr