Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Promo
Samostalno usavršavanje
12:14 29. 11. 2024. FoNet | Desk
BEOGRAD - Da li ste znali da se većina grnčara u Srbiji samostalno usavršava, dok potražnja za proizvodima od gline značajno raste? Njihovi proizvodi pronalaze put do domaćih i stranih kupaca, a interesovanje za unikatne predmete raste iz godine u godinu.
Za početna ulaganja u ovaj posao treba izdvojiti oko 8.000 evra, a grnčari dnevno mogu da izrade i po 300 predmeta od gline.
U tekstu ćete pronaći odgovore na pitanja koja brinu mnoge žene koje balansiraju između karijere i porodice, uz korisne savete o ostvarivanju prava na naknadu tokom odsustva zbog trudnoće.
Pisanje nije samo inspiracija, već i svakodnevni rad na zanatu. Tekstopisci ističu da je ključ u tome da ne čekate inspiraciju već da konstantno pišete. O kreativnom procesu, svojim počecima i izazovima ovog posla za Infostud su govorili autori brojnih poznatih tekstova: Bajaga, Sajsi MC i Jovana Radosavljević.
Upoznajte i Bojana Dimitrijevića, „majstora za selidbe“ koji je kroz svoj posao svedočio mnogim emotivnim životnim pričama. Kako kaže, pamti mnoge sudbine, pratio je mnoge „životne drame“ kroz kutije, pakete i kofere.
Cena selidbe u proseku košta od 700 do 1.000 evra, dok su jednostavniji poslovi u proseku oko 300 evra, ali na formiranje cena utiče mnogo faktora, o čemu možete pročitati u našem tekstu.
Pročitaje i priču o „Bebi patroli,“ inicijativi koja podržava trudnice i olakšava majčinstvo kroz uz konkretne savete i podršku.
Za 15 godina više od 10.000 trudnica koristilo je njihove usluge – jogu/pilates, pripremu za porođaj, besplatne radionice, a njihova patronažna služba je za sedam godina obišla oko 5.000 porodica.
Vlasnica Bebi patrole kaže da od ovog posla lepo živi, da potražnja za njihovim uslugama stalno raste, ali i da je zato neophodno i stalno unapređivati usluge.
Istraživanja pokazuju da sve veći broj zaposlenih širom sveta vidi posao kao čistu transakciju, bez osećaja lojalnosti.
Gallupovo istraživanje otkriva da skoro polovina zaposlenih ne bi preporučila svoju kompaniju svojoj deci, dok 38% smatra da njihov posao ne bi poželeo ni najgorem neprijatelju.
Više o ovoj temi pročitajte na HR Lab blogu. (kraj) dep/dj
Tagovi: