Kuvaj i doniraj

14:09 05. 12. 2024. FoNet | Ivana Šanjević

BEOGRAD - U Srbiji se godišnje baci ili izgubi 770.000 tona hrane, dok 90 odsto tog otpada i dalje završava na deponijama i emituje gasove sa efektima staklene bašte, zbog čega su kompanija Nestle i njen brend "C" pokrenuli kampanju "Kuvaj i doniraj" kako bi promenili navike potrošača.

Zahvaljujući kampanji, u proteklih šest meseci donirali su proizvode u vrednosti većoj od 3,5 miliona dinara Asocijaciji mama Srbije, a u saradnji sa Deleze maloprodajnim lancima i DTL grupom.

Izvršna direktorka kategorije hrane za tržište jugoistočne Evrope kompanije Nestle Renata Matusinović navela je da se kompanija obavezala da će Asocijaciji mama Srbije donirati pet odsto od ukupne količine prodatih Nestle C proizvoda, kod trgovačkih partnera Deleze i DTL grupacije. (kraj) vbr/ivt/dj

Share: