Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2025 - All rights reserved
Promo
Kartice prilagođene slepim i slabovidim
12:39 04. 02. 2025. FoNet | Desk
BEOGRAD - UniCredit Banka u partnerstvu sa tehnološkim liderom u oblasti finansijskih usluga i plaćanja Mastercard, a u okviru inicijative UniCredit Grupe, postala je prva banka u Srbiji koja će početi sa izdavanjem Mastercard Touch Card™ - kartica koje su dizajnirane i izrađene tako da budu prilagođene slepim i slabovidim osobama.
Dizajn Mastercard Touch Card™ zasnovan je na sistemu bočnih ureza koji pomažu potrošačima sa oštećenim vidom da od svih kartica koje poseduju, identifikuju svoju UniCredit platnu karticu na osnovu dodira.
Prema procenama, u Srbiji živi više od 12.000 osoba koje ne vide ili imaju problema sa vidom.
Dizajn kartice omogućava im da budu samostalni prilikom njenog korišćenja, za plaćanja putem interneta ili na prodajnim mestima.
„Težimo tome da stvorimo svet u kom svi imaju jednake mogućnosti, a finansijska nezavisnost je ključni deo toga. Ulaganjem u razvoj ove kartice, potvrđujemo našu posvećenost stvaranju inkluzivnog društva kroz omogućavanje svima da imaju pristup finansijskim alatima koji su im potrebni. Ovo je samo početak našeg putovanja prema omogućavanju potpuno pristupačnih finansijskih usluga za sve”, rekao je direktor poslovanja sa stanovništvom i malim privrednim društvima UniCredit Bank Srbija Rastko Nicić.
„Nama su načela socijalne i finansijske jednakosti veoma bitne, a Mastercard Touch Card™ kartice su upravo najbolji primer kako naizgled male stvari, poput ureza na platnoj kartici, mogu da doprinesu stvaranju velike razlike u svakodnevnom životu ljudi. Inkluzija je temelj naših vrednosti i vodič u našim naporima da omogućimo veću sigurnost, samostalnost i ravnopravnost. Izuzetno nam je drago što je naš partner, UniCredit Banka, prepoznao značaj ovog rešenja i prvi ga uveo u Srbiji olakšavajući tako svakodnevicu hiljadama slepih i slabovidih osoba u zemlji”, izjavila je direktorka kompanije Mastercard za tržišta Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore Jelena Sretenović i poručila da svaka inovacija treba da podrazumeva inkluziju jer se upravo na taj način jača zajednica u kojoj živimo i poslujemo
Kartice sa novom funkcijom postepeno će biti predstavljene svim klijentima UniCredit Grupe, uključujući oko 20 miliona kartica.
U skladu s ESG načelima UniCredit Grupe, kartica je izrađena od recikliranog PVC-a, a na svakoj se novoj kartici nalazi i oznaka sertifikata održivosti Mastercard Sustainable Card Badge.
Inkluzija je sastavni deo kulture UniCredita, a ova inicijativa jedan je od dokaza posvećenosti Banke negovanju inkluzivnog društva bez prepreka. (krajI dep/dj