Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel

KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2025 - All rights reserved
Promo
Analiza navika potrošača
11:52 27. 05. 2025. FoNet | Desk
BEOGRAD - Kompanija Puratos, lider u proizvodnji pekarskih, poslastičarskih i čokoladnih proizvoda, predstavila je jedinstveni koncept analize tržišta - Sensobus - pokretnu mobilnu laboratoriju namenjenu proceni potrošačkih preferencija. Ova inovativna metoda oslanja se na tradicionalne principe istraživanja, ali ih primenjuje na savremen i dinamičan način.
Sensobus je najpre bio postavljen u Čačku, gde su građani imali priliku da isprobaju različita peciva i na taj učestvuju u istraživanju, a potom je ova svojevrsna laboratorija na točkovima nastavila svoj put ka glavnom gradu, kako bi i Beograđani dali svoj doprinos analizi potrošačkih navika. U oba grada analizom je obuhvaćeno 923 ispitanika, od čega je više od 50% bilo muškaraca.
„Veliko nam je zadovoljstvo što smo u saradnji sa trgovinskim lancem MAXI pokrenuli ovako značajan projekat, kao što je Sensobus. Cilj nam je da kontinuirano osluškujemo potrebe tržišta i u skladu sa dobijenim podacima prilagođavamo naše poslovanje. Svako tržište karakteriše specifičnost, a Sensobus kao savremeni model istraživanja, omogućava nam brži i precizniji uvid upravo u te posebnosti. Sa partnerom na projektu, trgovinskim lancem MAXI, povezala nas je zajednička strategija – da razumevanje želja potrošača postavljamo u fokus poslovne prakse“, izjavila je Alma Grba, marketing menadžer kompanije Puratos.
Jedna od ključnih prednosti Sensobusa jeste brzina obrade podataka i uporedna analiza, a Puratos kao globalna kompanija koje posluje u više od 100 zemalja širom sveta, koristi dobijene rezultate za spoznaju različitosti lokalnih tržišta. Podaci za Srbiju, koji se očekuju u narednih mesec dana, dodatno će omogućiti razumevanje navika i potreba naših potrošača, ali i unapređenje portfolija Puratosa u skladu sa očekivanjima i trendovima na tržištu. (kraj) dep/mk
Tagovi: