Kampanja "Lidl, isplati se"

10:52 22. 09. 2025. FoNet | Milena Vlajić

BEOGRAD - Kompanija Lidl pokreće danas prvu međunarodnu brend kampanju "Lidl. Isplati se" u tridesetak zemalja širom Evrope, koju opisuje kao "obećanje i emocionalni most ka svim potrošačima".

Kako je navedeno u saopštenju kompanije, kampanja je obećanje milionima ljudi koji joj svakodnevno ukazuju poverenje, jer veruje da svaka osoba treba da ima pravo na pristup proizvodima koji su "održivi, visokog kvaliteta i pristupačnih cena".

"Princip dostupnosti i pristupačnosti cena nije samo srž brend kampanje koja počinje danas, već se slogan 'Lidl. Isplati se.' ogleda i u mnogim drugim aspektima: u raznovrsnosti naših visokokvalitetnih robnih marki, u organskim proizvodima i biljnim alternativama koje nudimo potrošačima", navela je kompanija Lidl. (kraj) vem/mv/dj

Share: