U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
15:12 17. 05. 2023. FoNet | Sofija Vukajlović
BEOGRAD - Cilj kampanje "Mejd Of As" je da promoviše pozitivnu sliku Evropske Unije ljudima na Zapadnom Balanu i obrnuto, rečeno je danas prilikom prezentacije te kampanje u Beogradu.
Kampanja uključuje 12 mladih vlogera iz EU i sa Zapadnog Balkana, kao protagoniste koji će putovati širom regiona u parovima, sastavljenim od vlogera iz Unije i regiona.
Parovi putuju i dele svoja iskustva kreiranjem promotivnog onlajn sadržaja.
U putovanju kroz Srbiju će Jelena Radovanović ugostiti vlogera iz Nemačke Jošuu Štajba. Oni će za sedam dana obići pet značajnih destinacija u Srbiji i preći 526 kilometara.
Zamenik šefa Delegacije EU u Beogradu Plamena Halačeva rekla je da svi odabrani vlogeri imaju privilegovanu ulogu promovisanja promotivnih sadržaja, čime direktno oblikuju buduću percepciju Balkana u članicama Unije.
Plamena Halačeva je izjavila da će publika širom EU biti zadivljena skrivenim draguljima Srbije i ostalim zemljama regiona.
Zamenik nemačkog ambasadora u Beogradu Karsten Majer Vilfhauzen rekao je da je Srbija odavno deo EU, što potvrđuje i saradnja na projektima razmene kreativnih ideja. (kraj) drp/sv/bdr