Kampanja "iskoristi svoj glas"

11:29 07. 06. 2024. FoNet | Ivana Šanjević

BRISEL - Dok predizborna kampanja za evropske izbore ulazi u završnicu, film "Iskoristi svoj glas", u kojem se naglašava važnost glasanja na izborima i očuvanja demokratije Evropske unije (EU), pregledan je više od 504 miliona puta, objavio je danas Evropski parlament (EP).

Glavni audiovizualni proizvod predizborne kampanje Parlamenta sadrži svedočanstva starijih građana iz različitih zemalja EU, koji se obraćaju budućim generacijama i ističu da se demokratija i glasanje ne smeju uzimati zdravo za gotovo.

Osim 504,2 miliona pregleda, koliko je zabeleženo zaključno sa 2. junom na platformama društvenih medija, posredstvom video striminga, mobilnih telefona, film je u različitim formatima prikazan na televizijskim kanalima širom evropskog kontinenta, uključujući bioskopske dvorane i fudbalske stadione.

"Iskoristi svoj glas. Ne daj da ti drugi kroje budućnost” je druga faza institucionalne predizborne kampanje, koja obuhvata medijske skupove, digitalnu komunikaciju, uključivanje javnih i privatnih partnera, inicijative za učestvovanje zajednica i obrazovne programe prilagođene građanima EU. (kraj) vip/ivt/bdr

Share: