Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Region
Žalbe potrošača
11:51 07. 02. 2024. FoNet | Leposava Čolić
SARAJEVO - Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u Bosni i Hercegovini u 2023. godini primila je skoro 1.400 žalbi potrošača, što je najveći broj žalbi primljenih od osnivanja te institucije, a sve su češće pritužbe na onlajn kupovinu i prevare, prenosi BHRT.
U odnosu na 2022. godinu primljeno je deset odsto više žalbi, potvrđeno je iz te institucije.
Žalbe su se u podjednakom broju odnosile na sektor isporuke električne energije, odvoza smeća, isporuke vode, usluga grejanja, i na te sektore otpada 30 odsto žalbi.
Na žalbe u telekomunikacionom sektoru, kao što su usluge izmene uslova poslovanja, cena, zatamnjivanja kanala, podneto je 30 odsto žalbi. (kraj) mjj/lč/bdr
Tagovi: