Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Društvo
Osiguranje za ceo svet
18:51 11. 02. 2021. FoNet
BEOGRAD - U nastojanju da svojim klijentima omogući bezbrižno putovanje na bilo koju destinaciju, kompanija UNIQA od 1. februara ima u ponudi putno osiguranje sa COVID-19 pokrićem za sve zemlje sveta, bez teritorijalnog ograničenja, ističe se u današnjem saopštenju.
Standradna polisa putnog osiguranja za sve nezgode i iznenadne bolesti u inostanstvu, osim COVID-19, obezbeđuje pokriće troškova do 30.000 evra i obuhvata organizaciju neophodne zdravstvene pomoći, dijagnostiku, preglede ovlašćenih lekara, nabavku lekova, bolničko i vanbolničko lečenje u inostranstvu, kao i pregled i testiranje usled ispoljavanja simptoma infekcije korona virusom.
Putno osiguranje sa dodatnim COVID-19 pokrićem, nakon potvrde o prisustvu korona virusa, omogućava organizaciju medicinske pomoći, terapiju, bolničko i vanbolničko lečenje od COVID-19 do 5.000 evra.
Putno osiguranje sa COVID-19 pokrićem ne uključuje preventivno testiranje na korona virus i troškove boravka u karantinskoj izolaciji.
Individualno i porodično putno osiguranje sa dodatnim pokrićem za COVID-19 može se kupiti u svim poslovnicama UNIQA osiguranja, partnerskim turističkim agencijama i bankama, kao i preko veb šopa na veb sajtu https://www.uniqa.rs/UNIQA/533/Online-kupovina.
Da bi, uz standardnu polisu putnog osiguranja, imali obezbeđeno i pokriće za COVID-19, klijenti prilikom kupovine treba samo da navedu da žele i ovo dopunsko pokriće, a za kupovinu preko veb šopa, da izaberu opciju koja sadrži i dopunsko COVID-19 pokriće.
Za aktiviranje putnog osiguranja u slučaju nezgode ili iznenadne bolesti u inostranstvu, sa uračunatim COVID-19 pokrićem ili bez njega, osiguranici samo treba da pozovu UNIQA Centar za pomoć (na fiksni broj telefona +381 11 36 36 955 ili Viber broj: +381 63 36 75 99).
Operateri UNIQA osiguranja dostupni su 24 sata dnevno, 365 dana godišnje, a po primljenom pozivu uputiće klijente u najbližu zdravstvenu ustanovu, bez potrebe da bilo šta direktno plaćaju bolnici, navodi se na kraju saopštenja. (kraj) def
Tagovi: