Centar primio 26.000 poziva

13:32 08. 02. 2022. FoNet | Katarina Tomović

BEOGRAD - Nacionalni kontakt centar za bezbednost dece na internetu do danas je primio više od 26.000 poziva, mejlova i poruka na društvenim mrežama, a obradio je više od 5.000 predmeta, od kojih su 342 upućena drugim nadležnim institucijama na postupanje, rekla je ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić.

Ona je povodom obeležavanje Dana bezbednosti na internetu, na panelu u organizaciji UNICEF, istakla da je taj kontakt centar za sada jedini institucionalni mehanizam koji se bavi prevencijom i reagovanjem na ugrožavanje dece u digitalnom okruženju, koji pruža mogućnost deci i svim građanima da se besplatno obrate na kontakt telefon ili posredstvom onlajn platforme "Pametno i bezbedno" i da dobiju savet u vezi sa zaštitom na internetu.

Kako je naglasila, naredni cilj, posebno u trenutku kada je pandemija naglo preusmerila celokupno društvo na onlajn platforme, a posebno najmlađe, je da se deci i mladima usadi svest o vrednosti modernih tehnologija, kao i o bezbednosnim rizicima o kojima bi trebalo da vode računa.

Share: