Donacija 1.200.000 RSD

12:41 04. 07. 2023. FoNet | Desk

BEOGRAD - Dijamant je kompanija koja kroz svoju dugu tradiciju, posebnu pažnju usmerava na društveno odgovorne projekte. Jedan od njih je kampanja „Prati suncorket“, koja se realizuje treću godinu zaredom, a koja za cilj ima da podstakne inkluziju osoba sa Daunovim sindromom u društvene procese.

Poruka ovogodišnje kampanje čula se još glasnije, jer je u saradnji sa autorkom i tekstopiscem Bojanom Vunturišević, snimljena himna posvećena osobama koje društvo percipira kao drugačije. „Čitav svet neka shvati da svi smo mi dijamanti“, stih je pesme upućen zajednici.

Ove godine se na policama našlo milion i dvesta hiljada flaša Dijamant ulja, sa posebno oslikanom etiketom, a od svake kupljene boce, po jedan dinar odvojen je i doniran nacionalnom Savezu udruženja za pomoć osobama sa Daunovim sindromom.

„Kampanju smo započeli snažnom porukom, uz himnu, a završili smo je na način koji će ostati kao trajna uspomena zabeležena na zidovima naše fabrike. Cilj akcije „Prati suncokret“ nije samo finansijska podrška, već i pružanje pomoći osobama koje su jedinstvene i posebne na svoj način, da se osećaju sigurno i prihvaćeno u društvu“, izjavila je Bojana Petrašek Dunđerski, brend menadžer kompanije Dijamant. (kraj) dep/mk

Share: