Velike kompanije obaraju cene

19:52 15. 07. 2021. FoNet | Milica Rilak

BEOGRAD - Učešće "tradicionalnih" trgovinskih formata u strukturi srpske trgovačke mreže je 70 odsto, dok je 30 odsto "modernih" formata, a ključni cilj je povećanje konkurencije u sektoru maloprodaje, jer je to jedini put do nižih cena i kvalitetnije usluge za potrošače, rekao je danas pomoćnik ministra trgovine Jasmin Hodžić.

Hodžić je na konferenciji za medije povodom završetka Tvining projekta "Dalji razvoj zaštite konkurencije u Srbiji" istakao da se uloga države u toj oblasti ogleda u stvaranju efikasnog tržišta, omogućavanju konkurencije i sprečavanju zloupotreba pojedinih učesnika na tržištu.

Rekao je da su dosadašnji napori države u oblasti konkurencije i zaštite potrošača dali rezultate kroz dolazak velikih kompanija,kao što su IKEA i Lidl. 

"Jačanje i unapređenje konkurencije nije u vezi samo sa privlačenjem investitora, već i sa zaštitom potrošača ekonomski opravdanim cenama i snabdevenošću našeg tržišta", naglasio je Hodžić i ukazao da dolazak globalnog diskontnog lanca Lidl nije doveo do masovnog zatvaranja malih trgovaca, već da su se oni drugačije profilisali prema svojim kupcima. (kraj) lj/mr/dpv

Share: