Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi

11:49 19. 10. 2021. FoNet

BEOGRAD - Najbolji i najnagrađivaniji svetski kreativci i komunikacioni stručnjaci iz agencija Havas Creative, UM Digital, GUT Miami, Leavingstone, Interweave Agency, kao i kompanija Burger King, Glovo i Nestlé, neki su od predavača na sedmom festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2021 pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“. koji će biti održan 2. i 3. novembra uživo i online.

Festival KAKTUS 2021 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija.

Prvog i drugog dana biće organizovano i nekoliko kreativnih diskusija, a jedna od njih biće na temu medijske i digitalne pismenosti, na kojoj će biti predstavljeno šest primera dobre prakse iz celog regiona.

Osim konferencijskog dela festivala, biće organizovana i promocija trećeg izdanja publikacije Adbooka, kao i godišnja dodela strukovnih nagrada KAKTUS 2021 i KAKTUS Talents (powered by A1 Srbija).

Među predavačima ove biće i Flavia Geter, Global Marketing & Branding Manager, Burger King iz SAD, Đankarlo Rodas, Group Creative Director, VICE Media (SAD); Eran Nir, VP Creative, UM Digital Tel Aviv, Izrael i Paulo Damaskeno, Senior Art Director, GUT Miami (SAD).

Festival je podržalo je više od 50 medijskih kuća iz celog regiona, kao i kompanije Mercator-S, Pepsico – Marbo Product, Frikom, Ušće Shopping Centar, MediGroup, Tehnomanija, Neoplanta, Grand kafa i Jaffa Crvenka. Zlatni sponzor festivala je A1 Srbija, srebrni sponzori su Forma Ideale i Mastercard, dok su ove godine bronzani sponzori kompanije Dijamant i Glovo. Prijatelj festivala je Coca-Cola HBC Srbija. Partneri festivala su agencije – Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, Info Media Group, Alma Quattro i DPC Networks. Festival su podržali i Nova Communications, Represent System, Propulsion i Propix. (kraj) dep

Share: