Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Promo
Nulta emisije štetnih gasova
12:51 10. 11. 2021. FoNet
BEOGRAD - Kompanija Mars najavila je posvećenost postizanju nulte emisije štetnih gasova sa efektom staklene bašte u svom lancu vrednosti, do 2050. godine.
Posle objavljivanja najveće studije o klimatskim promenama koju je izradio Međuvladin panel o klimatskim promenama (IPCC) u julu i aktuelnih zaključaka sa klimatskog samita COP26 u Glazgovu, stručnjaci poručuju da je ključno ubrzati aktivnosti usmerene ka stabilizovanju porasta globalne temperature, kako bi bio ograničen na 1,5°C.
„Kako bismo ostvarili značajna poboljšanja na ovom polju, ciljevi kompanije Mars obuhvataju kontrolu čitavog našeg delovanja – od toga kako nabavljamo sirovine do načina na koji potrošači konzumiraju naše proizvode. Želimo da svaki deo svog lanca poslovanja neodložno usmerimo ka promenama, ostvarimo važne pojedinačne korake i sagledamo ih na svakih pet godina, tako da sve što radimo bude dobro i za naše poslovanje i za svet koji ostavljamo budućim generacijama. Uz saradnju sa svim našim zaposlenima, partnerima, dobavljačima, kupcima i potrošačima, čvrsto verujemo da je ovako veliki izazov moguće postići",izjavio je regionalni direktor za Mars Balkan.Predrag Milinčić.
Novi ciljevi kompanije, koja stoji iza nekih od najpoznatijih svetskih brendova Snickers, Twix, M&M’s, Orbit, Dove, Pedigree, Whiskas, zasnovani na naučnim istraživanjima kreirani su sa fokusom na apsolutno smanjenje emisija, uključujući sve emisije iz opsega 3, kao što su indirektne emisije sprečavanje krčenja šuma u čitavom lancu snabdevanja, povezivanje plata sa uspehom u smanjenju emisija, i inspirisanje preko 20.000 dobavljača da preduzmu mere i postave značajne ciljeve u vezi sa klimatskim promenama.
Oslanjajući sa na prethodno obećanje Marsa da će smanjiti emisije u svom lancu vrednosti za 67% do 2050. godine, ova najava potvrđuje njihov kratkoročni cilj za smanjenje emisija za 27% do 2025. godine. Istovremeno, prognozira se da će omiljeni brend za ishranu kućnih ljubimaca Royal Canin, biti prvi iz Mars asortimana koji će dostići neutralni karbonski otisak do 2022. godine. (kraj) dep