Najavljeno strateško partnerstvo

14:40 16. 05. 2022. FoNet

BEOGRAD - Kompanija Avaya, svetski lider u rešenjima koja podržavaju i pojednostavljuju komunikacije i kolaboraciju i Alcatel-Lucent Enterprise, vodeći međunarodni provajder komunikacija, umrežavanja i Cloud rešenja objavili su strateško partnerstvo koje proširuje dostupnost Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center servisa) komponiranih rešenja na ALE-ovu globalnu bazu kupaca, dok istovremeno čini ALE-ova rešenja za digitalno umrežavanje dostupnim na globalnoj osnovi za Avaya klijente.

Kroz partnerstvo, ALE će ponuditi Avaya OneCloud™ CCaaS, koji pruža naprednu veštačku inteligenciju, identitet i bezbednost, upravljanje angažovanjem radne snage (WEM) i mogućnosti pružanja usluga ALE korisnicima.

Avaya će svojim klijentima ponuditi rešenja ALE Digital Age Networking, koja pokrivaju čitav spektar žičanih i bežičnih tehnologija povezivanja sa naprednim uslugama Cloud platforme, koristeći najnoviju IoT analitiku, digitalne poslovne procese, bezbednu mobilnost i veštačku inteligenciju u cilju automatizacije mreže.

"Izuzetno smo zadovoljni partnerstvom sa Avayom i činimo sve kako bismo našim klijentima pružili vodeće CCaaS mogućnosti na tržištu i proširili tržišni domet naših rešenja za umrežavanje digitalnog doba“, izjavio je Jack Chen, izvršni direktor Alcatel-Lucent Enterprise.

"Veoma smo uzbuđeni zbog partnerstva sa ALE-om i zbog činjenice da nudimo naš OneCloud CCaaS njihovoj globalnoj bazi od skoro milion korisnika i skoro 3.000 partnera, proširujući tako naš portfolio dodatnom ALE mrežnom tehnologijom“, rekao je , predsednik i izvršni direktor u kompaniji Avaya Džim Kiriko dodao: „Partnerstvo koje smo danas najavili je veoma komplementarno i verujemo da predstavlja značajnu priliku kako za Avaya, tako i za i ALE klijente da ubrzaju svoj prelazak na Cloud tako što će primeniti Cloud tehnologije svetske klase dva globalna lidera u komunikacijama.”

Poslovni korisnici širom sveta moći će da ostvare svoju digitalnu transformaciju i pređu na cloud sistem, pružajući različita korisnička iskustva za svoje krajnje korisnike, kao i bolje radno iskustvo za svojim zaposlenima. (kraj) dep/dj

 

Share: