Promocija različitosti

11:13 16. 08. 2022. FoNet | Desk

BEOGRAD - Brend M&M’S, deo kompanije Mars Incorporated, pokreće globalnu platformu usmerenu na jačanje osećaja pripadnosti za deset miliona ljudi širom sveta do 2025. godine, sa ciljem da podstakne prihvatanje različitosti bez obzira na kulturu, rasu, etničku pripadnost ili zajednicu u kojoj žive.

M&M’S brend je već osam decenija prepoznatljiv po šarenim i jedinstvenim likovima i predstavlja sinonim za zabavu i raznovrsnost, a sada ima cilj da do 2025. godine poboljša globalnu promociju inkluzije kroz moć zabave.

Kao deo ove misije kreiran je M&M’S FUNd – savetodavni odbor, čija je uloga praćenje uticaja brenda na misiju kompanije.

Brojne studije su pokazale da je naša želja da budemo prihvaćeni jaka koliko i želja da budemo voljeni i ona je zajednička za sve ljude, bez obzira na njihove različitosti, objašnjava menadžerka korporativnih poslova kompanije Mars Vanja Vagić.

Prepoznatljiva paleta boja brenda biće proširena, a koristiće se i razni oblici i veličine M&M'S bombonica kako bi se prikazalo da je suština u tome što smo svi različiti. 

Kompanija Mars duži niz godina posvećuje pažnju društvenim problemima i pitanju inkluzije, kako bi unapredili svoje poslovanje, ali i podigli svest javnosti o izazovima sa kojima se ugrožene grupe susreću na svakodnevnom nivou.

To uključuje posvećenost formiranju rodno balansiranih rukovodećih timova, vođenje nezavisne godišnje revizije raznovrsnosti oglašavanja (koju vodi Institut Geena Davis) i ulogu predsedavajućeg Saveza za nestereotipe, koji je deo organizacije UN Women. (kraj) dep/dpv

Share: