Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Promo
Vožnja uz "pijane naočare"
12:54 26. 08. 2022. FoNet | Desk
BEOGRAD - Tuborg će tokom Music Week Festivala organizovati edukativnu simulaciju vožnje pod dejstvom alkohola, upotrebom "pijanih naočara" u kontrolisanom okruženjju, a uz saradnju sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, saopšteno je danas iz kompanije Karlsberg Srbija, čiji je Tuborg jedan od brendova.
Posetioci će moći da se oprobaju u vožnji da bi sagledali opasnosti nesavesnog ponašanja u saobraćaju i iskusili različita rizična ponašanja u vožnji.
Softver simulatora omogućava virtuelni doživljaj gradske vožnje u alkoholisanom stanju, i vožnje uz upotrebu mobilnog telefona.
Tokom vožnje program beleži greške vozača i na kraju prikazuje izveštaj.
Hrabre vozače očekuju nagrade u vidu promotivno-edukativnog materijala.
"Alkohol je drugi uticajni faktor nastanka saobraćajnih nezgoda sa smrtnim ishodom. U poslednje tri godine, oko 16 odsto učesnika u saobraćaju poginulo usled prisustva alkohola u krvi nekog od vozača", kaže v.d. direktor Agencije za bezbednost saobraćaja Branko Stamatović i navodi da je čak 27 odsto mladih stradalo upravo zbog alkohola.
Generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija Grupe Vladimir Vava ističe da su ovakve akcije jedan u nizu dokaza "našeg odgovornog poslovanja i ispunjenja ciljeva koje smo postavili u okviru našeg programa Zajedno ka nuli".
Simulator Agencije za bezbednost saobraćaja biće postavljen 26, 27. i 28. avgusta 2022. godine na Music Week Festivalu u kampanji "Kad me vozi, ne vozim". (kraj) dep/dpv