Emmy u Dubrovniku

12:13 29. 08. 2022. FoNet | Desk

BEOGRAD - Prvi put u regionu, Nova TV, koja je deo United Media, biće domaćin polufinalog izbora u jednoj od kategorija prestižne internacionalne nagrade Emmy14. septembra u Dubrovniku.

United Media, medijski ogranak United Grupe vodećeg telekomunikacionog i medijskog operatora u Jugoistočnoj Evropi, izabrana je od strane Internacionalne akademije za televizijsku umetnost i nauku da bude deo procesa selekcije za međunarodne nagrade Emmy®.

Proces selekcije za Emmy® nagradu je duga procedura tokom koje se članovi žirija sastaju na različitim lokacijama širom sveta. Konačne nominacije za ukupno 15 kategorija biće objavljene u septembru, a pobednici će biti otkriveni na 50.  međunarodnoj ceremoniji dodele nagrada 21. novembra u Njujorku.

„Učestvovanje naše kompanije u procesu selekcije kandidata za međunarodnu nagradu Emmy® veliko je priznanje naše stručnosti u ovoj oblasti i još jednom potvrđuje našu lidersku poziciju na medijskom tržištu jugoistočne Evrope. Kao jedna od vodećih kompanija u ovoj oblasti na svim tržištima negujemo izuzetnu kreativnost, visoke standarde produkcije i konstantno ulažemo u vrhunske televizijske sadržaje", izjavila je izvršna direktorka United Media Aleksandra Subotić.: .

Dražen Mavrić, izvršni direktor Nove TV, najgledanijeg hrvatskog kanala, rekao je:" da je biti lider, u dinamičnoj industriji koja se stalno i brzo menja, velika odgovornost. Učešće u procesu selekcije međunarodne Emmy® nagrade za nas je potvrda da je naš doprinos međunarodno prepoznat“.

„Počastvovani smo pozivom Akademije da United Media odigra važnu ulogu u ovom prestižnom takmičenju. Oduševljeni smo što možemo da ugostimo vrhunske međunarodne i regionalne profesionalce, spojivši talenat i stručnost u predivnom Dubrovniku", izjavila je glavna izvršna direktorka i potpredsednica za marketing i medije United Grupe i članica Akademije televizijskih umetnosti i nauka Viktorija Boklag. :

United Media je regionalni lider u produkciji ostvarujući značajan proboj na globalnom nivou sa više od 40.000 sati originalnog sadržaja na preko 50 televizijskih kanala, dopirući do tržišta od preko 40 miliona ljudi svake godine. (kraj) dep/dj

Share: