Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Promo
Mesi i Pari Sen Žermen u hit reklami
14:24 21. 03. 2023. FoNet | Desk
BEOGRAD - Nastavak jedne od najzanimljivijih reklama prošle godine pokazaće vam kako fudbal i tehnologija savršeno idu jedno uz drugo.
Najbolji igrač Svetskog prvenstva u Kataru predvodi zvezdanu fudbalsku ekipu u novoj reklami, koja na najbolji način dočarava vezu fudbala i tehnologije - brzina, preciznost i međusobna podrška!
Mesija ćete videti tek na kraju, a pre toga će kadrovima sa devojčicama i dečacima u žaru fudbalske borbe prodefilovati PSŽ igrači Marko Verati, Nuno Mendeš i Fabio Ruiz.
U sjajno produciranom YouTube klipu fudbaleri su ovog puta “iza kamere“ i navijaju za klince koji igraju na terenu, a utakmicu prate u direktnom prenosu na novim Hisense ULED i Laser TV televizorima.
Ovi televizori dolaze sa unapređenim Sportskim režimom slike i tehnologijama prikaza koji omogućavaju da TV utakmice izgledaju kao da ste na stadionu! Kad je najzanimljivije i potreban im je predah i osveženje - u tren oka nalaze ga u novom Hisense smart frižideru.
Oduševljeni umećem dece na uličnom terenu, fer plejom i njihovim sportskim duhom, Marko, Nuno i Fabio pojavljuju se među klincima dok oni igraju, a kao i uvek, kad je najzanimljivije - Mesi ulazi u igru i rešava stvar!
Kompanija Hisense, jedna od globalnih lidera TV i industrije kućnih i kuhinjskih aparata, već tri godine sarađuje sa francuskim Pari Sen Žermenom. Nakon prošlogodišnjeg izuzetno popularnog reklamnog spota ista ekipa ponavlja svoje uloge i pokazuje međusobnu podršku, koju partneri neguju na zadovoljstvo svih navijača čuvenog kluba.
Beyond Your Expectations - novi slogan - korisnicima i fanovima nedvosmisleno pokazuje kako Hisense uređaji i tehnologija, kao i fudbalski tim Pari Sen Žermena, prevazilaze sva očekivanja.
Hisense lansira ovu reklamu nakon uspešnog nastupa na globalnom tržištu prošle godine. Nova analiza IPSOS kompanije za istraživanje, pokazala je da je svest o brendu Hisense u Francuskoj porasla za osam procenata otkako je potpisano partnerstvo sa PSŽ-om, i da raste svake godine od 2020.
Hisense i Pari Sen Žermen do sada su zajedno izveli brojne projekte u uzbudljivom trogodišnjem partnerstvu, od novih LED displeja oko Parka prinčeva do dobrotvornih poduhvata poput donacije pametne opreme za digitalne treninge za tinejdžere, kroz fond zadužbine Pari Sen Žermen. (kraj) dep/dj
Tagovi: