Glovo kao prilika

12:27 01. 08. 2024. FoNet | dep

BEOGRAD - Veliki sportski događaji poput Svetskog i Evropskog prvenstva u fudbalu ili Olimpijade koja je u toku prilika su za promociju usluga velikih kompanija, restorana i maloprodajnih objekata, međutim za male biznise i lokalne prodavnice promocija i marketing mogu predstavljati izazov, kako zbog visokih troškova, tako i zbog velike konkurencije.

Iako mnogi restorani i prodavnice sada nude brzu isporuku, ne promovišu svi svoje usluge na pravim platformama koje su neophodne za prikupljanje ključnih uvida i obezbeđivanje najboljeg uticaja na njihovo poslovanje.

Sportske manifestacije u 2024. godini su jedinstvena prilika za sva mala preduzeća, a posebno za restorane i lokalne prodavnice, da angažuju potrošače i povećaju prihod. S obzirom da se potrošači fokusiraju na ono što je na njihovim ekranima, manje je verovatno da će rizikovati da propuste neki važan sportski trenutak i otići na pivo ili u prodavnicu. Umesto toga, potrošači žele brz pristup svojim omiljenim sadržajima ali i omiljenoj hrani.

Koristeći marketinšku infrastrukturu koja im je dostupna putem Glovo aplikacije, a bez potrebe za stručnim znanjem ili visokim budžetima, uz prave uvide, mali biznisi mogu brzo da napreduju i imaju koristi od povećane potražnje tokom celog leta. 

Podaci koje je omogućio Glovo Partner Ads, pokazuju da su tokom Svetskog prvenstva 2022. i Evropskog prvenstva 2024. godine, porudžbine dostigle vrhunac u satima koji su prethodili utakmicama ili tokom njih. Ovo je važilo za mnoge zemlje u kojima Glovo posluje, demonstrirajući moć hype-a pre same utakmice.

Zemlje širom Evrope dočekale su finale kao priliku za uživanje, a podaci kompanije Glovo pokazuju i navike potrošača u Srbiji tokom sportskih događaja, pa je tako zabeleženo da su porudžbine pre finalnog meča između Španije i Engleske, u 20 časova, porasle za 5%, dok je tokom utakmice (u periodu od 21h do 23h) zabeležen rast od približno 24%. Da se uživanje u hrani ne završava kada se objavi kraj utakmice, pokazuje podatak da su porudžbine u ponoć porasle za 18%.

Tokom dana kada su se igrale utakmice, 22% porudžbina u Srbiji imalo je neku vrstu promocije. Omiljena hrana za uživanje tokom sportskih manifestacija u Srbiji jesu pice i burgeri, a podaci pokazuju da su uoči dana utakmice porudžbine pice porasle za 15%, a burgera za 13%. Tokom meča, u periodu između 20 i 23 časova, porudžbine burgera porasle su za 24%, a pice za 12%. (kraj) bdr

Share: