Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Promo
Hrana za bolje sutra
12:09 23. 08. 2024. FoNet | Desk
BEOGRAD - Hrana koju jedemo može biti ključ za očuvanje naše planete - da li ste znali da u svetu gde se svakodnevno borimo sa globalnim izazovima održivosti, svaki izbor koji pravimo u ishrani može da oblikuje budućnost Zemlje? Prepoznajući značaj ove teme, kompanija Lidl Srbija je na događaju posvećenom osvešćenoj ishrani prikazala kako možemo da unapredimo prehrambene navike za bolje sutra svih nas i planete na kojoj živimo.
Zbog načina na koji se hranimo čak 55% biokapaciteta zemlje koristi se za potrebe ishrane. U skladu sa ovim saznanjem, kompanija Lidl usmerila je svoje poslovanje na podržavanje i promovisanje principa osvešćene ishrane koja će obezbediti pozitivan uticaj na opšte zdravlje ljudi i naše planete, čuvajući njen biokapacitet.
„Kao jedan od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca i deo mnogih porodičnih trpeza, svesni smo odgovornosti i uticaja koje imamo - baš zato želimo da ukažemo na značaj osvešćene ishrane. Asortimanom zdravijih i održivijih namirnica, zajedno sa odgovornim odlukama naših potrošača, možemo da utičemo pozitivno na opšte zdravlje, kao i na očuvanje naše planete“, istakla je u svom pozdravnom obraćanju Aleksandra Mirić, predstavnica CSR odeljenja Lidl Srbija.
Na događaju koji je okupio veliki broj predstavnika medija i influensera, a koji je kompanija Lidl Srbija organizovala sa agencijom BURO, prisutni su imali priliku da se upoznaju sa Lidlovim inicijativama usmerenim ka promovisanju osvešćene ishrane, koja podrazumeva posvećenost tome da uz transparentnu komunikaciju pruži što širi asortiman ponude zdravijih i održivijih proizvoda.
Poznata sertifikovana nutricionistkinja Snežana Paučinac je za goste događaja pripremila inspirativne recepte i održala predavanje o tome šta osvešćena ishrana predstavlja u praksi.
Snežana je demonstrirala da zdrava ishrana može biti pristupačna svima i laka za pripremu, a uz to je predstavila i plan ishrane za 7 dana, specijalno kreiran za ovu priliku, pokazujući kako se može uživati u ukusnim i zdravim obrocima, bez kompromisa.
Učesnici događaja su imali priliku da iz prve ruke saznaju kako osvešćena ishrana može doprineti boljem zdravlju i održivosti.
Degustacija pažljivo odabranih proizvoda iz Lidlovog asortimana, koji se ističu smanjenim sadržajem soli i šećera, bogatim udelom biljnih proteina, kao i proizvodima iz održivog uzgoja, kao i jednostavnom i čistom recepturom, omogućila je učesnicima da dožive najbolje što zdrava i održiva ishrana može pružiti.
Kao jedan od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi, Lidl prepoznaje svoj uticaj na način ishrane ljudi i odgovorno se ponaša po pitanju zdravlja potrošača i planete. Zato se u okviru svoje strategije Lidl obavezao da će posvećeno raditi na tome da uz transparentnu komunikaciju pruži što širi asortiman ponude zdravijih i održivijih proizvoda.
Naučnici iz EAT – Lancet Commision tima redakcije „The Lancet“, koja se već 200 godina bavi aktuelnim temama iz oblasti medicine, nedavno su došli do saznanja da je „planetarna dijeta“ jedini mogući način da naša zemlja uspe da nahrani oko 10 milijardi ljudi do 2050. godine, a da ne bude ugrožena.
Naime, zbog načina na koji se hranimo, čak 55% biokapaciteta naše zemlje se troši za potrebe ishrane. Pomenuta „planetarna dijeta“ predstavlja preporučenu ishranu koja ne šteti planeti i preporučuje izbor namirnica na biljnoj bazi, kao i onih koje ostavljaju za sobom što manji karbonski otisak.
U skladu sa ovim saznanjima, kompanija Lidl Srbija donela je odluku da usmeri svoje poslovanje na podržavanje i promovisanje principa osvešćene ishrane koja će obezbediti pozitivan uticaj na opšte zdravlje ljudi i naše planete.
Preporučuje se ishrana bogata, odnosno u većoj meri zasnovana na voću, povrću, orašastim plodovima, integralnim žitaricama, proizvodima sa manjim udelom soli i šećera, kao i manje proteina životinjskog porekla.
Na ovaj način će Lidl svojim potrošačima olakšati donošenje odgovornih odluka prilikom kupovine i time pozitivno uticati na svoj i život drugih ljudi, kao i zaštitu planete. (kraj) dep/dj
Tagovi: