Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Promo
Lupilu radionice ranog razvoja
13:00 18. 11. 2024. FoNet | Desk
BEOGRAD - Kompanija Lidl Srbija i poznati roditeljski portal Bebac.com uspešno su završili sada već tradicionalni Lidlov projekat „Lupilu radionice ranog razvoja“.
Roditelji, i oni koji će to tek postati, su imali priliku da potpuno besplatno steknu znanja u oblasti roditeljstva kroz radionice koje su sprovedene u saradnji sa različitim ekspertima, a svaku od obrađenih tema do sada je ispratilo više od 50.000 ljudi na različitim platformama.
Dodatno, projekat su obeležila i darivanja roditelja, kao i Lidl donacije pelena i vlažnih maramica za novorođenčad ka KBC Zvezdari i KBC Dragiše Mišović.
Prethodne godine partner kompanije Lidl na ovom projektu bilo je Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju, a interesovanje javnosti za temu roditeljstva ostalo je na visokom nivou i ove godine.
Novi ciklus radionica bio je mesto gde su roditelji i budući roditelji mogli uz pomoć angažovanih eksperata da pronađu zanimljive i korisne sadržaje potpuno besplatno.
Predstavljeni su razni praktični trikovi koji brigu o bebi čine jednostavnijom, ali i teme poput razvoja motoričkih veština dece, pravilnog emotivnog razvoja i navika koje deca imaju.
„Lupilu radionice ranog razvoja“ približile su javnosti dileme roditelja i pružile su odgovore na česta pitanja koja su stručnjacima postavljale mame i tate.
„Zaista je inspirativno biti podrška roditeljima i onima koji će ovu važnu ulogu tek preuzeti i osim Lupilu proizvoda izuzetnog kvaliteta ponuditi im i edukativni sadržaj koji će im biti od koristi, kako u prvim danima roditeljstva, tako i kasnije u razvoju“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Marija Kojčić.
Kompanija Lidl Srbija će u narednom periodu donirati mesečne zalihe pelena i vlažnih maramica za novorođenčad u KBC Zvezdara, kao i mesečne zalihe pelena za novorođenčad u KBC Dragiša Mišović. Lidl ovom donacijom želi da pruži podršku porodicama i medicinskom osoblju u njihovoj svakodnevnoj brizi za najmlađe.
Sa željom da obraduju i bebe i roditelje, Lidl Srbija i Bebac.com organizovali su i dva darivanja putem kojih su roditelji bili nagrađeni zalihama Lupilu pelena i vlažnih maramica dovoljnih za mesec dana bebine nege.
Na taj način, mališanima je osigurana dodatna nega proizvodima koji su namenjeni njihovoj nežnoj koži, pružajući im potrebnu udobnost u svakom trenutku, a mamama i tatama su prvi dani roditeljstva učinjeni bezbrižnijim.
Lupilu je Lidlov brend za najmlađe koji u svojoj paleti nudi raznovrsne superupijajuće pelene i gaćice za bebe, napravljene bez parfema i losiona, kao i širok asortiman kozmetičkih i higijenskih proizvoda koji neguju prirodnu zaštitnu barijeru nežne bebine kože, a koji su napravljene bez upotrebe sapuna, silikona i mineralnih ulja. (kraj) dep/dj
Tagovi: