Zajedno sa svim svojim korisnicima

14:22 14. 02. 2025. FoNet | Desk

BEOGRAD - Dan zaljubljenih nije samo još jedan datum u kalendaru, već dan kada emocije pokazujemo kroz nežne gestove, pažljivo odabrane poklone i, naravno, cveće koje govori više od hiljadu reči. Prema prošlogodišnjim podacima, zaljubljeni u Srbiji znaju kako da iskreno izraze svoju ljubav – buketima koji dolaze pravo do srca.

Glovo, višekategorijska platforma koja omogućava pristup velikom broju proizvoda, otkriva podatke koji govore o ljubavi i izborima potrošača u prethodnoj godini.

Iako je 8. mart neprikosnoveni praznik cveća, Dan zaljubljenih zauzima drugo mesto po broju porudžbina, čineći skoro 10% svih porudžbina u 2024. godini.

Februar i mart zajedno predstavljaju mesece u kojima se beleži čak 40% ukupne prodaje cveća, što potvrđuje da su emocije tada u punom cvatu. 

Bez obzira na povod, ova tri cveta su najčešći izbor potrošača: lale – simbol lepote, nežnosti, crvene ruže – simbol bezuslovne ljubavi, bele ruže – simbol poštovanja, elegancije.

Ipak, iako su ova tri cveta i dalje nezaobilazan klasik, prošlogodišnji favorit na Dan zaljubljenih bile su šarmantne orhideje, kao najtraženiji cvet tog dana.

Iako se tokom godine najveći broj buketa naručuje prepodne, ovaj prelepi praznik donosi promenu – sve više zaljubljenih bira da svoje voljene iznenadi nakon podneva, pa se tada realizuje oko 20% svih narudžbina.

Na Dan zaljubljenih 2024. godine, najveći talas porudžbina dešavao se između 12 i 14 časova, kada je ostvareno više od 30% odsto svih porudžbina cveća. 

Očekivano, Beograd, Niš i Novi Sad prednjače kada je u pitanju kupovina cveća na Dan zaljubljenih. 

Jedan Beograđanin pokazao je da ljubav nema cenu – naručio je 101 ružu, vrednu preko 20.000 RSD, i time postavio visok standard za romantična iznenađenja. 

Bilo da se radi o jednostavnom znaku pažnje ili raskošnom izrazu ljubavi, jedno je sigurno – cveće ostaje najlepši način da nekome kažete „volim te“. (kraj) dep/dj

Share: