Hondin istorijski uspeh

11:39 30. 05. 2025. FoNet | Desk

BEOGRAD - Kompanija Honda zvanično je obeležila proizvodnju svog 500-milionitog motocikla, čime je upisala još jednu stranicu u istoriji globalne mobilnosti i potvrdila status jednog od najznačajnijih imena u automobilskoj i moto industriji.

Od prvog modela Dream D-Type iz 1949. godine do današnjih naprednih električnih dvotočkaša, Honda je ostala dosledna svojoj filozofiji: praviti pouzdana, dostupna i tehnološki napredna vozila koja odgovaraju potrebama različitih tržišta.

Brend Honda sinonim je za pouzdanost, dugotrajnost i tehničku preciznost.

Decenijama gradi svoj ugled ne samo kroz prodaju, već i kroz sport, inovacije i konstantnu prilagodljivost, od Super Cuba, najprodavanijeg motornog vozila u istoriji, do električnih modela nove generacije.

Danas, sa godišnjom proizvodnjom od preko 20 miliona motocikala u 23 zemlje i regiona i čak 37 proizvodnih pogona, Honda uspešno balansira lokalnu proizvodnju sa globalnim standardima.

U ponudi su modeli za sve potrebe: od svakodnevnih skutera do snažnih modela za duža putovanja, uključujući i električne motocikle koji predstavljaju sledeći korak u razvoju brenda.

Godina 2024. proglašena je za prvu godinu globalne ekspanzije električnih dvotočkaša, zahvaljujući lansiranju modela poput EM1 e: i QC1, koji su već dostupni na tržištima Evrope i Azije. Time Honda ne samo da obeležava važne jubileje, već i hrabro postavlja temelje za održivu budućnost mobilnosti.

„Motocikli su osnova Hondinog poslovanja i ostaće ključni deo naše strategije. Zahvaljujemo se svim kupcima i partnerima koji su doprineli ovom uspehu. Nastavićemo da pružamo radost i slobodu mobilnosti širom sveta“, izjavio je Tošihiro Mibe, predsednik i izvršni direktor kompanije Honda Motor Co., Ltd.

Obeležavanje ovog istorijskog uspeha upriličeno je 22. maja 2025. godine u fabrici Honda Motorcycle and Scooter India Private Limited (HMSI), u mestu Vitthalapur u Indiji, jednoj od ključnih zemalja za rast i inovacije unutar Hondine globalne mreže.

Pola milijarde motocikala nije samo poslovni rezultat, to je dokaz o poverenju miliona ljudi, o snazi jednog brenda koji je ostao veran svojim vrednostima i koji i danas, kao i pre 77 godina, pokreće svet mobilnosti. (kraj) dep/dj

Share: