Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel

KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2025 - All rights reserved
Promo
Kad ide tura, ne ide gas
13:46 23. 09. 2025. FoNet | Ivana Šanjević
BEOGRAD - Kompanija Hajneken saopštila je danas da je njihovu kampanju "Kad ide tura, ne ide gas", u saradnji sa Auto-moto savezom Srbije (AMSS), u proteklom perodu videlo više od četiri miliona ljudi.
U saopštenju se navodi da ta kompanija četvrtu godinu zaredom poziva sve učesnike u saobraćaju da budu odgovorni heroji i voze samo kad su "na nuli".
Kompanija Hajniken je, u saradnji sa AMSS, realizovala niz aktivnosti tokom letnjih meseci, a posebnu pažnju javnosti privukla je aktivacija u popularnom beogradskom mestu za izlaske, Gastrošoru, gde su posetioci na bravama automobila zaticali simbolične "katance".
Poruke su jasno poručile da "zero hero" ne vozi ni kad popije samo jedno pivo, ni kad živi tu na pet minuta, ni kad je dobro jeo, ni kad nema žive duše na ulicama, a sprovedena je i anketa o navikama u vožnji, koja je dodatno "osvestila" vozače.
Tokom trajanja projekta objavljeni su brojni članci i TV prilozi o značaju odgovorne vožnje, uz ključne poruke na bilbordima širom Srbije, a važan kanal komunikacije bile su i društvene mreže.
Podršku kampanji su pružila i poznata lica, poput novinara Mladena Alvirovića, glumca Slavena Došla i influensera Marte Lović i Miće Ašćerića. (kraj) vbr/ivt/dj
Tagovi: