Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2025 - All rights reserved
Promo
Lidl donira 20 tona voća
11:12 14. 11. 2025. FoNet | Katarina Stankov
BEOGRAD - Kompanija Lidl Srbija najavila je danas da pokreće humanitarnu akciju u okviru kampanje "Veruj u čuda svakog dana. Isplati se" i da će donirati 20 tona svežeg voća i povrća za potrebe Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije.
Kompanija Lidl Srbija najavila je danas da pokreće humanitarnu akciju u okviru kampanje "Veruj u čuda svakog dana. Isplati se" i da će donirati 20 tona svežeg voća i povrća za potrebe Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije.
U saopštenju kompanija je navela da će i potrošači moći da daju svoj doprinos, jer će donacija biti realizovana zahvaljujući njihovim lajkovima na zvaničnom Instagram nalogu Lidla.
Za svaki lajk na objavi humanitarnog karaktera, kompanija Lidl Srbija doniraće dva kilograma svežeg voća ili povrća, i to do iznosa od 20 tona ovog svežeg asortimana.
Osim toga, kompanija je obezbedila i donaciju u vrednosti od dva miliona dinara, kao i 4.000 paketa osnovnih životnih namirnica koje će lokalne organizacije Crvenog krsta Srbije podeliti najugroženijim porodicama širom zemlje.
Pored humanitarne donacije, Lidl Srbija je pokrenuo i novogodišnju nagradnu igru koja traje od 13. novembra do 16. decembra.
Za učešće u nagradnoj igri potrebno je da potrošač ima nalog u Lidl Plus aplikaciji, da prilikom kupovine u bilo kom Lidl objektu u Srbiji ostvari račun od najmanje 2.000 dinara i da pri plaćanju skenira Lidl Plus karticu. Posle tako obavljene kupovine dobija se digitalna markica, a slanjem markica potrošač učestvuje u nagradnoj igri, dodaje se u saopštenju. (kraj) vbr/ks/dj
Tagovi: