Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Politika
Mogao je i ranije
23:26 08. 04. 2021. FoNet | Velimir Ilić
BEOGRAD - Marketinški stručnjak Igor Avžner ocenio je danas da je vakcinacija predsednika Aleksandra Vučića u Rudnoj Glavi "jako dobar potez", tvrdeći kako je bilo neophodno da to uradi ranije, ali će se sada "videti koliko će onih do sad neodlučnih otići da se vakciniše".
"Ukoliko brojke ne budu pokazale da je on dovoljna motivacija za te druge, to neće izaći na dobro po rejting o kome on mnogo vodi računa", rekao je Avžner za N1.
Na pitanje da li je toliko odlaganje Vučića da se vakciniše neka vrsta marketinške kampanje, Avžner je ocenio kako to "s jedne strane, to može da bude strateški potez".
"On je političar u kojeg narod od svih ima najveće poverenje, to bi bio jako dobar strateški potez da sačeka da prvi talas vakcinacije prođe, pa da se nakon toga on pojavi i da brojke počnu da rastu, jer smo svedoci da su počele da padaju", izjavio je Avžner u Danu uživo TV N1.
Komentarišući da li i neko drugi, poput sportista ili umetnika, može da podstakne ljude da se vakcinišu, Avžner je rekao kako ne misli "da je predsednik alfa i omega za sve građane Srbije".
"Oni koji ga podržavaju u političkom smislu ne znači da će slediti predsednika i kada se radi o vakcinaciji. Imate tri grupe ljudi – oni koji su bili nestrpljivi da prime vakcinu, antivakseri koji je neće primiti ma ko pre toga primio, i imate neodlučne. Antivakseri će se vakcinisati ako to bude obavezno", rekao je Avžner, tvrdeći da bi kampanja trebalo da bude usmerena na neodlučne.
On je napravio spot kojim poziva na vakcinaciju i kaže da mu je za njegovu realizaciju trebalo "manje od sat vremena".
"Propaganda, kakva god da je, treba da izazove nekakvu emociju – da li strah ili smeh. Ujedinjeni protiv kovida su snimili spot koji ima dozu crnog humora – upućen je mlađoj starosnoj grupi, a ja sam svojim spotom gađao starije od 60, u želji da im izazovem strah od kovida, koji će ih podstaći da se vakcinišu. Spotovi koji ne probude emociju kod posmatrača, potpuno su promašeni", ocenio Avžner. (kraj) vip/dpv
Tagovi: