Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Politika
Oglasi na društvenim mrežama
22:22 21. 04. 2022. FoNet | Ivica Strnčević
BEOGRAD - U predizbornoj kampanji za parlamentarne i predsedničke izbore u Srbiji najviše oglasa na Fejsbuku i Instagramu, 448, imala je koalicija Moramo, a najviše novca, 188.805 evra, potrošila je Srpska napredna stranka, saopštila je "Šer fondacija".
Na drugom mestu po broju oglasa bio je kandidat Socijalističke partije Srbije za gradonačelnika Beograda Toma Fila sa 283 oglašavanja, a slede Dosta je bilo sa 185 i stranca zamenika gradonačelnika Beograda Gorana Vesića, koji nije bio učesnik na izborima, sa 167. (kraj) is/dpv
Tagovi: