Brendovi kao podsticaj Srbija

15:59 22. 06. 2022. FoNet | Vera Barišić

BEOGRAD - Dolazak Akora, jedne od vodećih francuskih multinacionalnih ugostiteljskih kompanija, biće veliki podsticaj ne samo za dalji razvoj turizma, već i za ukupni ekonomski razvoj, a za Srbiju i njenu turističku industriju izuzetno je važno takvo "oživljavanje" novih turističkih destinacija, istakla je danas premijerka Srbije Ana Brnabić.

Poznati međunarodni hotelski brend čini da se Srbija vidi na globalnoj mapi turističke ponude. Fruška gora i Vrdnik će sada sa brendom @movenpickhotels - @frusketerme biti još prepoznatljiviji u regionu i globalno, napisala je Brnabić na Instagram nalogu.

Brnabić je rekla da je dolazak stranih brendova hotela za Srbiju izuzetno značajan, jer se time pokazuje da je kvalitet usluge i sadržaja, a zatim i zadovoljstvo gostiju, konkurentan na svetskom tržištu. (kraj) is/ivt/dj

Share: