Promo

Glovo širi mrežu

Više od 4.000 partnera

01. 09. 2022. 11:13 | FoNet | Desk

BEOGRAD - Glovo, jedna od vodećih svetskih kompanija u oblasti dostave u Evropi, zapadnoj Aziji i Africi, nastavlja da radi na inovativnim rešenjima za usluge u svom domenu, povezujući još više klijenata sa više od 4.000 kompanija i 1.500 kurira.

U Srbiji je Glovo stigao do još jedne prekretnice: sa potpisanim ugovorima sa novim partnerima, ova kompanija danas sa ponosom broji više od 4.000 renomiranih i pouzdanih partnera i brendova, aktivnih u više od 30 gradova u Srbiji.

Na listu gradova u kojima je zaživeo Glovo, a koja svakim danom sve više i više raste, od skoro su upisani Užice, Pirot, Vranje, Kikinda, Valjevo, Lazarevac i Bor.  

 

Glovo veliku pažnju poklanja partnerstvima uz čiju podršku i poverenje kontinuirano raste.

Među najnovijim  partnerima, samo u okviru Glovo aplikacije, danas stoje imena kao što su BigPizza – sa drvet lokacija u Beogradu i jednom u Novom Sadu, Richard Gyros – sa sedam lokacija u Beogradu, i po jednom u Nišu  i Novom Sadu, Balkan Food – sa četiri prodajna mesta u Beogradu i jednim u Novom Sadu, kao i čuveni Starbucks – sa četiri lokacije u glavnom gradu! 

Uz postojeće lance Maxi, Idea i Gomex, ostvarena su i nova partnerstva. Uspešno su preduzete sve završne radnje za zaključenje ugovora o partnerstvu sa prodajnim lancima velikih domaćih trgovina Dis i Aman.

Kako je Aman aktivan u 13, a Dis u 8 gradova, Glovo od sada u ponudi ima i dodatne artikle sa preko 50 prodajnih mesta, koliko prodajnih objekata zajedno broje Aman i Dis. Dakle,

Glovo korisnicima je omogućeno da naruče šta god požele, birajući između više od 3000 proizvoda iz najširih kategorija hrane, pića i proizvoda za domaćinstvo i higijenu – koje u ponudi imaju ova dva velika lanca.  

Proširenje usluge po lokacijama, za cilj ima dodatnu podršku svakodnevnog života i logistike velikog broja sugrađana.

Upravo zbog zadovoljstva klijenata, Glovo nastavlja punom parom da radi na novim projektima partnerstva sa kompanijama od poverenja, kako bi svakim novim partnerstvom uslugu podigao na viši nivo. 

“Dostizanje cilja od 4000 partnera u našoj aplikaciji je veoma važan trenutak za nas. Saradnja sa mnogobrojim preduzećima na ovom tržištu nam omogućava da ispunimo našu misiju da svima omogućimo lak pristup bilo čemu u našem gradu. Radujemo se što ćemo imati više strateških partnerstava u našoj aplikaciji i ponuditi najbolje iskustvo i izbor našim klijentima i korisnicima“, izjavio je generalni direktor Srbije Branimir Đurović,  

Trenutna isporuka – u roku od 60 minuta  (kraJ9 dep/dj

Share: