Problemi zbog ukidanja šaltera

10:47 10. 10. 2024. FoNet | Bojana Milovanović

BEOGRAD - Sve reklamacije u vezi računi Elektroprivrede Srbije (EPS), ali i bilo kog drugog preduzeća, treba da se dostavljaju u pisanoj formi, a ne usmeno na šalterima, poručio je predsednik udruženja potrošača Efektiva Dejan Gavrilović povodom najave da će EPS od 1. novembra ukinuti 106 šaltera za plaćanje računa.

"Žalba mora da bude potkovana nekim zakonskim propisima. Ako se to radi usmeno, službenici su u stanju da kažu bilo šta samo da 'otkače' dužnika. Zato žalbe treba podnositi na papiru ili mejlom", rekao je Gavrilović za FoNet.

Komentarišući način plaćanja računa, Gavrilović je ocenio da ukidanje šaltera predstavlja problem prvenstveno za starije građane koji se ne snalaze baš najbolje sa elektronskim plaćanjem i aplikacijama..(kraj) vip/bom/dj

Share: