Agencijski servisi
U svetu gde je sve obmana - pričati istinu je revolucionarni čin.
Džordž Orvel
KONTAKTIRAJTE NAS
Fonet - 2004 - 2024 - All rights reserved
Promo
Godina rasta za Koka kolu
18:39 19. 06. 2024. FONET | Ivana Šanjević
BEOGRAD - Generalni direktor kompanije Koka kola HBC Srbija i Crna Gora Svetoslav Atanasov poručio je danas, na predstavljanju Izveštaja o održivom poslovanju kompanija Koka kola i Bambi, da je 2023. godina bila godina rasta za taj sistem i da je fokus bio na kupce i potrošače, inovacije, digitalizaciju, zaposlene i zaštitu životne sredine.
Atanasov je, na predstavljanju izveštaja zajedno sa generalnim direktorom Bambija Draganom Stajkovićem, rekao da Koka kola ima tržišno učešće od 44 odsto u kategoriji bezalkoholnih pića.
Prema njegovim rečima, ojačan je program u kategorijama kafe i pića, pa je uvedeno novih 40 artikala, među kojima su proizvodi sa manje ili bez šećera.
Atanasov je naglasio da je digitalizacija jedan od ključnih pokretača rasta, pa su kompanije investirale
8,2 miliona evra u tu oblast, pojednostavljajući procese.
U odnosu na 2017. godinu direktne emisije ugljen-dioksida smo smanjili za 73 odsto, dok je kompanija Bambi emisije smanjila za 47 odsto, rekao je Atanasov koji je naveo da je 96 odsto vozila u floti kompanije Koka-kola HBC Srbija sa manjim emisijama gasova staklene bašte, odnosno 65 odsto u Bambiju, dok je plan da do 2030. godine sva vozila budu nisko-emisiona.
Atanasov je naveo i da je cilj da 2040. godine čitava kompanija ima nultu emisiju ugljen-dioksida.
Stajković je rekao da kompanija ima tržišni udeo od 48 odsto u kategoriji biskvita, a uz nove proizvode počela je i veoma uspešnu saradnja sa brendovima Dr Etker, Frikom i Mekdonalds.
Bambi reciklira 99 odsto otpada koji nastaje u proizvodnji i kancelarijama, sa ciljem dostizanja nula otpada na deponijama, a 86 odsto ambalaže je iz recikliranih izvora, kazao je Stajković.
Samo u 2023. godini naše dve kompanije uložile su više od 400.000 evra u lokalne zajednice i dodatno donirale više od 200.000 litara pića i 22 tone proizvoda, a kroz volonterski rad zaposleni Bambi i Koka koli zajednici su poklonili 2.000 sati podrške, rekao je on.
Stajković je naveo da su kompanije ulagale i u osnaživanje mladih i žena, a podržali su inicijative za podsticanje reciklaže.
Posebno značajnu podršku pružili smo Sportskim igrama mladih, najvećem dečjem sportskom takmičenju u Evropi, ali podržavamo i druge sportske manifestacije, naglasio je on.
Zaposleni u te dve kompanije imali su više od 31.000 sati obuke u 2023. godini, a posebna pažnja posvećena je osnaživanju žena, pa u Koka kola HBC Srbija žene čine 42,5 odsto menadžerskih pozicija, a u Bambiju 37 odsto. (kraj) is/ivt/mk