Evrointegracije kao marketing

22:36 31. 10. 2022. FoNet | Ivica Strnčević

BEOGRAD - Nova koordinatorka Nacionalnog konventa za Evropsku uniju Bojana Selaković izjavila je televiziji Insajder da su evrointegracije postale marketinški alat za vladajuću stranku i da se taj proces koristi za unutrašnje potrebe, a da se ključna pitanja poput vladavine prava ne rešavaju.

Na pitanje od koga zavisi napredak na evropskom putu, s obzirom da je predsednik Srbije Aleksandar Vučić dan nakon izbora vlade izrazio uverenje da će se "snažnije" ići na tom putu u narednom periodu, Selaković je navela da se kroz proces pridruživanja na Zapadnom Balkanu implementirao model stabilokratije, koji je doveo do toga da evrointegracije budu stavljene u funkciju unutrašnje politike.

"Pod okriljem puta u EU stvara se lažna slika da će zemlje ovog dela sveta postati članice EU, da postoji jasna volja i namera da se društva reformišu, a da suština tog procesa - reforme - nije adekvatno vrednovana od strane EU", ocenila je ona. (kraj) is/dpv

Share: