Kampanja SNS najskuplja

15:48 31. 08. 2020. | Anđelija Stojković

Beograd - Koalicija "Aleksandar Vučić - za našu decu" potrošila je 686 miliona dinara (oko 5,8 miliona evra) u izbornoj kampanji ove godine, objavila je danas Transparentnost Srbija prema podacima sa sajta Agencije za borbu protiv korupcije.

Troškove je pokrila sa 467 miliona iz javnih izvora i 219 miliona od "sopstvenih sredstava", odnosno sa računa za finansiranje redovnog rada stranke, navodi se u saopštenju.

Prijavljeni troškovi preostalih 20 izbornih lista su bili oko 400 miliona dinara.

Kako se navodi, reč je o ispravljenim podacima na sajtu Agencije za borbu protiv korupcije, koje je Agencija ispravila nakon što je TS ukazala na brojne nelogičnosti.

U saopštenju se pojašnjava da su postojale greške u zbirnim iznosima, zbog čega su brojni mediji prvobitno objavili da je lista okupljena oko Srpske napredne stranke potrošila 182 miliona, a koalicija Socijalističke partije Srbije i Jedinstvene Srbije 62 miliona dinara.

Najveći deo troškova naprednjaka odnosi se na televizijske stanice - oko 293 miliona za oglase na TV-u, 166 za spotove i 15 za zakupljene termine.

Koalicija SPS - JS potrošila je oko 212 miliona, od toga 151 za TV oglašavanje.

Novac su prikupili iz javnih izvora (85,5 miliona), od priloga fizičkih lica (26,5 miliona), iz sopstvenih sredstava (3,5 miliona) i od kreidta kod AIK banke (96 miliona).

Lista Aleksandar Šapić SPAS pokrila je 57 miliona troškova delom iz budžeta (34 miliona) od sopstvenih sredstava (23 miliona).  (kraj) lj/and

Pokret obnove kraljevine Srbiju, koji je ostao ispod cenzusa, potrošio je oko 45 miliona dinara, Srpska radikalna stranka 40 miliona i pokret Metla 2020 potrošio je 33 miliona. (kraj) zvs/and 
 


 
Share: